Οι μεγάλες ιδέες γεννιούνται, όταν κανείς δεν τις περιμένει, κάτι σαν τον θρύλο, που αναφέρει, ότι ο Νεύτωνας ανακάλυψε τη βαρύτητα, καθισμένος κάτω από μία μηλιά, όταν ένα μήλο έπεσε στο κεφάλι του.
Στην περίπτωση των νεαρών Θεσσαλονικέων Δημήτρη Κουρτέση και Κωνσταντίνου Μπρατάνη, συνιδρυτών της νεοφυούς (startup) επιχείρησης «Goodvidio», η ιδέα τους «χτύπησε κατακούτελα». Ανακάλυψαν τη λύση ενός προβλήματος, το οποίο μπορεί να απασχολεί εκατομμύρια ανθρώπους και επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο, όταν αυτό βρέθηκε μπροστά τους, σε μία αναζήτηση ρουτίνας στο διαδίκτυο.
Αναγνωρίζοντας την αξία της προβολής βίντεο περιεχομένου στις σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και την περιορισμένη διάδοσή της, χωρίς να χάσουν χρόνο, αξιοποίησαν τις γνώσεις που είχαν ως μηχανικοί λογισμικού και δημιούργησαν μία ολοκληρωμένη και απλή στη χρήση λύση για online retailers σε όλον τον κόσμο.
Η «Goodvidio» εξασφαλίζει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αναβάθμιση της εμπειρίας, που προσφέρει στους επισκέπτες του, με την αξιοποίηση βίντεο, σχετικών με τα προϊόντα του, τα οποία αντλεί από κοινωνικές πλατφόρμες, όπως το YouTube και το Vimeo.
Ενδεικτικό της δυναμικής της επιχειρηματικής ιδέας των κ.κ. Κουρτέση και Μπρατάνη είναι, ότι πρόσφατα εξασφάλισαν επένδυση ύψους 300.000 ευρώ από το «Jeremie Openfund II», προκειμένου να αναπτύξουν περαιτέρω το λογισμικό τους και να το προωθήσουν στις αγορές του εξωτερικού.
Η χρηματοδότηση ήλθε μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα VentureGarden, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα της «Ελληνικής Πρωτοβουλίας» (ΤΗΙ), που στοχεύει στη δημιουργία μίας νέας γενιάς επιχειρηματιών και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το «Anatolia School of Business» του «ΑCT» και το «ALBA Graduate Business School» του «American College of Greece».